Thursday, April 5, 2012

Cepatnye waktu beredar

Tup Tup dah dekat sebulan da aku bercuti..cepatnyer masa berlalu..rasa nyer baru ajer pas bersalin..kalo duk umah masa cam tak sedar..tup tup malam..tup tup siang..ish ish...

Macam-macam keje kat umah nampak dek mata nih aku nak buat..macam tak habis..kemas itu kemas ini..dengan si kecik yang kuat menyusu..cepat pulak aku tengok Dani besar..da senang pegang sket..tapi time mandi aku takut..coz Dani suka meronta-ronta..datang mood baik ajer dia duk diam..

Rancangan kat TV plak macam membosankan..hari2 tak de citer menarik..tapi macam tak sempat pun nak tgk..

Lebih kurang 1 bulan ajer lagi tinggal aku bercuti..banyak lagi mende aku nak settlekan..taska belum agi carik..nak ambik maid pun macam dah menyampah ngan INDON..duit kuar lagi kalo ambik maid.. entah lah..ikut ajer lah flow skang..

Carik ajer taska hantar anak2 aku..harap2 semuanyer ok lah..yang paling aku risau..si Aidil..memang aku sure dia akan nangis..baby pun aku risau gak..tapi semuanyer aku berserah pada Ilahi..semua yang terjadi adalah kehendakNyer..arap semuanyer selamat dan berjalan lancar..

No comments:

Post a Comment