Thursday, February 9, 2012

Percaya atau tak?Mak buyung 9 months daki Telaga tujuh

Al-kisahnyer...bermula lah citer mak buyung g panjat Telaga Tujuh di Langkawi...Oleh kerana tak pernah sampai keatas sana, nak jugak lah tengok cam ner keadaan diatas..so memanjat lah bersama-sama anak2 n hubby tersayang..memang pengalaman yang menyeronokkan walaupun penat tersgt..

Walaupun usia kandungan ku dah hampir mencecah 9 bulan, aku still lagi larat naik sampai ke Air Terjun di Telaga Tujuh..tak leh bayang lah kalau tetiba lah dibuatnyer aku nak terberanak kat atas sana..mau nyer hubby aku menggelabah..

Tapi hasrat dah tercapai...aku pun dah selamat turun..memang tersangat indah pemandangan di Telaga Tujuh..walaupun aku tak lah sampai paling atas tapi dah memadai bagi pregnant mom cam aku...

Anak2 pun happy coz dapat mandi air terjun walaupun tak diplan..so bermandian lah mereka dengan seluar jeans..nak bogel malu konon..cheh..kecik2 dah malu..

Apa-apapun this is very greatful moments me, hubby & my kids...Love u allz..

No comments:

Post a Comment