Tuesday, March 13, 2012

Hari yang dinanti hampir tiba

11.03.2012..tiba2 perut aku sakit...tapi bukannyer sakit nak bersalin..sakit nak tutttttttt...hahahah..masa tengah tutttttttttt..tetiba keluar darah..tapi perut aku tak de pun rase sakit nak beranak..

so aku gtau hubby..hubby ajak g hospital..aku kata tak payah dulu coz aku tak sakit..kalau da sakit kan baru g hospital lah..so tunggu punya tunggu satu hari tak de pun rasa sakiit...hubby pun tak berani nak kuar rumah takut2 aku tetiba nak bersalin pulak...

darah tetap jugak kuar..sakit tak pun...esok nyer 12.03.2012 sama jugak...sampai malam aku tunggu tapi rase sakit nak beranak tu tak ada jugak...hubby da tak g keje coz takut aku nak beranak tapi tak de org nak hantar..sayang jugak hubby kat ayang..hikhikhik...

13.03.2012- darah kuar macam dua hari lepas jugak..tapi kali nih sekali ngan rase sakit2..kejap2 contraction dtg..contraction semakin kuat..tapi aku leh lagi tahan...sampai lah malam rase contraction...dalam pukul 3.00pagi rase sakit perut nih makin tak tertahan..aku rase macam da nak bersalin...so aku kejutkan hubby untuk hantar pergi hospital..nasib baik adik ader kat umah ..leh dia tengokkan anak2ku yang tengah tido..

Sampai ajer di hospital annur..aku terus dibawa masuk ke labor room...Doktor datang check..rupa-rupanyer bukaan da 3cm.....to be continue..

No comments:

Post a Comment